اس ام اس دل شكسته
نوشته شده توسط : توحید

 

پرندگان
به هم که مي‌رسند
آشيانه مي‌سازند؛
من و تو
خاطره ...

 

 

 

از بن‌بست برگشتم
به خياباني باز
بازِ باز
بيا نگاه کن
انتهاش
به هيچ جا نمي‌رسد

 

 

 

 

 

 


راست گفتی عشق خوبان آتش است / سخت می سوزاند اما دلکش است
من کجا پرهیز از این آتش کجا / شاد مانم گرچه در این آتشم
روز و شب می سوزم اما دلخوشم / از خدا خواهم که افزونش کند
دل اگر دم زد .... 
پر از خونش کند

 

 

 


 

 


گرچه غم و رنج من درازي دارد
عيش و طرب تو سرفرازي دارد
بر هردو مكن تكيه كه دوران فلك
در پرده هزار گونه بازي دارد

 

 

 


کاش میشد سرزمین عشق را
در میان گامها تقسیم کرد
کاش میشد با نگاه شاپرک
عشق را بر آسمان تفهیم کرد
کاش میشد با دو چشم عاطفه
قلب سرد آسمان را ناز کرد
کاش میشد با پری از برگ یاس
تا طلوع سرخ گل پرواز کرد

 

 

 

 


نمی گویم فراموشم مکن هرگز
ولی گاهی به یاد آور
رفیقی را که می دانی نخواهی رفت از یادش

 

_________________________________________________Smsfars.com_____

 

 


اول به نام عشق، دوم به نام تو، سوم به ياد مرگ. بر لوح شيشه اي قلبت بنويس: يا تو و عشق، يا من و مرگ

 

_________________________________________________Smsfars.com_____

 

 


قلبي که فراموشت کند قلب من نيست
هرگز فراموش کردنت در فکر من نيست

 

 

 

 


نديدي چشمهايم زير پايت جان سپرد
آخر گلويم از صداي هاي پايت جان سپرد
آخر نفهميدي صدايم بغض سنگيني به دوشش بود
به دوشش بود اما از جفايت جان سپرد

 

_________________________________________________Smsfars.com_____

 

 


دل از سنگ باید که از درد عشق
ننالد ، خدایا ، دلم سنگ نیست
مرا عشق او چنگ اندوه ساخت
که جز غم در این چنگ آهنگ نیست

 

 

 

 


من از اين پس به همه عشق جهان مي خندم
به هوس بازي اين بي خبران مي خندم
هرکه آرد سخن از عشق به او مي خندم
خنده ي من از گريه غمگين تر است
کارم از گريه گذشته است به آن مي خندم

 

 

 

 


زندگي شطرنج دنيا و دل است قصه ي پررنج صدهامشکل است
شاه دل کيش هوسها مي شود پاي اسب آرزوها در گل است
فيل بخت ما عجب کج مي رود در سر ما بس خيالي باطل است
ما نسنجيده پي فرزين او غافل از اينکه حريفي قابل است
مهره هاي عمر من نيمش برفت مهره هاي او تمامش کامل است
با دل صديق ما او حيله ها دارد و از بازيش دل غافل است




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس دل شكسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: